V podjetju Initut se ukvarjamo z razvojem lastnega sistema ERMan, ki je namenjen podpori poslovnim procesom v različno velikih organizacijah. V sklopu sistema ERMan ponujamo vnaprej pripravljene rešitve z možnostjo prilagajanja in nadgrajevanja ter dodajamo nove rešitve.
Sistem ERMan združuje funkcionalnosti sistemov: Enterprise Resource Planning (ERP), Human Resources Management System (HRM), Customer Relationship Management (CRM), Call center System in druge funkcionalnosti za podporo vseh poslovnih procesov v organizaciji.
Za izmenjavo podatkov je sistem ERMan možno povezati z drugimi sistemi (npr. e-racuni, Pošta Slovenije, GLS, DPD, Infobip, Overseas, HR pošta, VirtueMart, Woocommerce, Regwin, Primavera, Biromatik, Asterisk, Alfresco, …).
Sistem ERMan razvijamo na najnovejših tehnologijah in tem dosegamo visoko zmogljivost in varnost. Primeren je za velike baze podatkov in kompleksne obdelave.
Sistem je možno uporabljati preko spleta kot spletni portal ali namestiti na strežnik uporabnika, kjer se lahko uporablja interno ali preko spleta.
Organizacije, ki trenutno podpiramo:
– organizacije, ki nudijo storitve in izdelke,
– organizacije, ki usposabljajo, izobražujejo in certificirajo osebe ali podjetja,
– kontrolne in inšpekcijske organe,
– klicne centre za namene organizacije obiskov agentov na domu,
– klicne centre za namene televizijske in spletne prodaje.
Naše stranke:
– Q TECHNA, Institut za zagotavljanje in kontrolo kakovosti d.o.o.
– NUMIP inženiring, montaža, vzdrževanje in proizvodnja d.o.o.
– Triglav Svetovanje, zavarovalno zastopanje, d.o.o.
– LARID, projektiranje in nadzor, d.o.o.
– CEL.MAR.MEDIA d.o.o. za propagandu i promidžbu
– Fakulteta za naravoslovje in matematiko
in drugi.