Podrobnosti dogodka
Zakaj Amazon?
Amazon spletna trgovina je vodilna svetovna spletna prodajna platforma. S prodajo na Amazonu lahko dosežete veliko bazo kupcev, večjo kot jo najdete na kateri koli drugi prodajni platformi. Svoje izdelke lahko zelo enostavno ponudite na globalni trg ter s tem povečate prepoznavnost svojo blagovne znamke.
Komu je delavnica namenjena?
Delavnica je namenjena vsem, ki želite začeti prodajati na platformi Amazon in tudi tistim, ki že imate svojo trgovino in bi želeli izboljšati svoje prodajne rezultate. Še posebej je namenjena slovenskim proizvodnim in distribucijskim podjetjem saj si lahko s svojo Amazon trgovino utrjujejo svoj položaj na globalnem trgu ter gradijo svojo blagovno znamko in prepoznavnost. Prepoznavnost na globalnem spletnem trgu si preko Amazona pridobite veliko hitreje, enostavneje ter ceneje, kot z lastno spletno trgovino.
Vsebina delavnice “Osnove uspešne prodaje na Amazonu”
- Kaj je Amazon in katere priložnosti prinaša tudi za vas?
- Katere so prednosti in slabosti prodaje na Amazonu?
- Kakšni so modeli prodaje na Amazonu?
- Katere kategorije izdelkov so za prodajo na Amazonu primerne in katere ne?
- Oblikovanje cen izdelkov na Amazonu, prejemanje zaslužka, stroški Amazona (provizije, naročnine, pristojbine), kreditiranje, davki.
- Odpiranje in preverjanje prodajnega računa ter upravljanje z njim.
- Analiza trga in izdelkov.
- Objava kataloga izdelkov. (Izbira ustrezne kategorije, oblikovanje fotografij, naslova, podrobnosti in opisa izdelka, objava variacij)
- Pomen pravilne objave izdelkov in ključnih besed.
- Oglaševanje in prodajne akcije.
- Upravljanje z zalogami.
- Logistika (čas priprave paketov, pošiljanje, sledenje).
- Pomen blagovne znamke.
- Amazon FBA program.
- Review (ocena izdelka).
- Feedback (ocena prodajalca).
- Amazon A9 algoritem (kaj vpliva na pozicijo vašega izdelka na Amazonu).
- Povezovanje Amazon računa z zunanjimi aplikacijami.
- Podpora kupcem.
- S katerimi težavami se prodajalci najpogosteje srečujejo na Amazonu ter kako jih uspešno rešiti?
- Katere so ključne stvari za uspeh na Amazonu?
- Druge spletne tržnice (eBay, Allegro, ePrice, eMAG, Kaufland…).
O nas
2016 smo pričeli s prodajo inovativnih izdelkov preko spleta, še posebej na Amazon in eBay trgih. Začeli smo brez vsakega znanja o internetni prodaji, samo z veliko željo o uspehu in vztrajnostjo. S pomočjo Google iskalnika in besede “How to” smo v prvem letu na Amazonu ustvarili preko 130.000 evrov prihodkov, naslednje leto pa prihodke več kot podvojili. To nam je uspelo s stalnim izobraževanjem, optimizacijo prodajnih postopkov ter iskanjem novih produktov.
Ker verjamemo v naše delo in želimo to znanje in izkušnje deliti, smo se odločili naše delovanje razširiti na področje svetovanja in podpore glede Amazon prodaje. Predvsem želimo Amazon približati slovenskim podjetjem, jim ponuditi celovito podporo pri odpiranju Amazon računa, pripravi objav, strategiji prodaje, oglaševanju, logistiki in obravnavi strank.
ADVISTA d.o.o. je podjetje za svetovanje na področju Amazon prodaje, ki vašemu podjetju zagotavlja strategijo za pospeševanje prodaje in prihodkov ter izboljšuje vaš položaj na trgu. Pripravite se, da boste svoje podjetje popeljali na globalni Amazon trg.
Še nimate svojega poslovnega Amazon računa? Če ne, potem zamujate veliko!