Podrobnosti dogodka
Zakaj Amazon?
Amazon spletna trgovina je vodilna svetovna spletna prodajna platforma. Rast prihodkov na Amazonu in širitev njegovih trgov je neverjetna. Skupna vrednost prodaje na vseh Amazon trgih je v letu 2020 dosegla 300 milijard evrov.
S prodajo na Amazonu lahko dosežete veliko bazo kupcev, večjo kot jo najdete na kateri koli drugi prodajni platformi. S svojimi izdelki lahko enostavno prodrete na globalni trg. Če izkoristite vse potenciale in programe, ki jih ponuja Amazon lahko z manj dela zaslužite več, veliko več!
Amazon je hkrati tudi finančno podjetje, kar pomeni, da vsak nakup zaračuna Amazon, nato pa vam, po odbitih stroških denar nakaže na vaš bančni račun, in to vsakih 14 dni. Amazon sistem provizij in pristojbin je kompleksen, vendar pregleden. Amazon tudi ugodno in enostavno kreditira svoje prodajalce, s čimer lahko hitro prodrete na nove trge ali financirate nove produkte.
Komu je delavnica namenjena?
Delavnica je namenjena vsem, ki želite začeti prodajati na platformi Amazon in tudi tistim, ki že imate svojo trgovino in bi želeli izboljšati svoje prodajne rezultate.
Vsebina delavnice “Osnove uspešne prodaje na Amazonu”
- Kaj je Amazon in katere priložnosti prinaša tudi za vas?
- Katere so prednosti in slabosti prodaje na Amazonu?
- Kakšni so modeli prodaje na Amazonu?
- Katere kategorije izdelkov so za prodajo na Amazonu primerne in katere ne?
- Oblikovanje cen izdelkov na Amazonu, prejemanje zaslužka, stroški Amazona (provizije, naročnine, pristojbine), kreditiranje, davki.
- Odpiranje in preverjanje prodajnega računa ter upravljanje z njim.
- Analiza trga in izdelkov.
- Objava kataloga izdelkov. (Izbira ustrezne kategorije, oblikovanje fotografij, naslova, podrobnosti in opisa izdelka, objava variacij)
- Pomen pravilne objave izdelkov in ključnih besed.
- Oglaševanje in prodajne akcije.
- Upravljanje z zalogami.
- Logistika (čas priprave paketov, pošiljanje, sledenje).
- Pomen blagovne znamke.
- Amazon FBA program.
- Review (ocena izdelka).
- Feedback (ocena prodajalca).
- Amazon A9 algoritem (kaj vpliva na pozicijo vašega izdelka na Amazonu).
- Povezovanje Amazon računa z zunanjimi aplikacijami.
- Podpora kupcem.
- S katerimi težavami se prodajalci najpogosteje srečujejo na Amazonu ter kako jih uspešno rešiti?
- Katere so ključne stvari za uspeh na Amazonu?
Kaj je Amazon?
Amazon je največji spletni trgovec na svetu. Je globalna prodajalna, kjer je na prodajnih policah vsak trenutek 3 milijarde artiklov. Rednih obiskovalcev trgovine je 400 milijonov, od katerih je 100 milijonov članov Amazon Prime programa, ki samo v ZDA v povprečju porabijo 1.500 USD na leto.
Poleg prodaje lastnih izdelkov, omogoča Amazon zunanjim ponudnikom posredništvo pri prodaji njihovih izdelkov (Amazon marketplace). Zunanjih ponudnikov izdelkov na Amazonu je več kot 5 milijonov. Ti ustvarijo več kot 100 milijard evrov prihodkov letno, oziroma polovico od 200 milijard evrov Amazonove letne prodaje (2018).
O nas
2016 smo pričeli s prodajo inovativnih izdelkov preko spleta, še posebej na Amazon in eBay trgih. Začeli smo brez vsakega znanja o internetni prodaji, samo z veliko željo o uspehu in vztrajnostjo. S pomočjo Google iskalnika in besede “How to” smo v prvem letu na Amazonu ustvarili preko 130.000 evrov prihodkov, naslednje leto pa prihodke več kot podvojili. To nam je uspelo s stalnim izobraževanjem, optimizacijo prodajnih postopkov ter iskanjem novih produktov.
Ker verjamemo v naše delo in želimo to znanje in izkušnje deliti, smo se odločili naše delovanje razširiti na področje svetovanja in podpore glede Amazon prodaje. Predvsem želimo Amazon približati slovenskim podjetjem, jim ponuditi celovito podporo pri odpiranju Amazon računa, pripravi objav, strategiji prodaje, oglaševanju, logistiki in obravnavi strank.
ADVISTA d.o.o. je podjetje za svetovanje na področju Amazon prodaje, ki vašemu podjetju zagotavlja strategijo za pospeševanje prodaje in prihodkov ter izboljšuje vaš položaj na trgu. Pripravite se, da boste svoje podjetje popeljali na globalni Amazon trg.
Še nimate svojega poslovnega Amazon računa? Če ne, potem zamujate veliko!