Podrobnosti dogodka
PROGRAM
10.00 – 10:20 Uvod v delavnico
• Predstavitev programa Pospeševalnik izvoza in potek delavnice
• Predstavitev udeležencev
Razumevanje izvoznega trga, na katerega ciljate
Eden najpogostejših razlogov za neuspeh pri izvozu je, da podjetje izbere “napačen” izvozni trg ali pa ne naredi potrebne “domače naloge”, da bi ugotovilo tržno okolje na izbranem ciljnem izvoznem trgu.
Ta del delavnice bo torej raziskal;
• nevarnosti, če ne “pogledate, preden skočite”
• katere informacije o izvoznem trgu realno potrebujete
• kje običajno najdete te informacije o izvoznem trgu
• državna podpora, ki je na voljo izvoznikom
10:20 – 11.00 Uvod v kanvas
• Pomembni elementi za oceno izvozne pripravljenosti (interno in eksterno)
• Selekcija držav skozi tunel – kje začeti
• Pomembni kriteriji pri ožjemu izboru ciljnega trga in primeri
• Pripomoček za primerjavo držav
• Dodatni »mehki« kriteriji, pomembni pri selekciji
11:30 – 11:45 Odmor za kavo
11:45 – 13.00 Interaktivna delavnica
Izid/rezultat:
Po vaši udeležbi na tej delavnici bi morali razumeti proces razvoja izvozne strategije, se zavedati načrtovanja vaših poslovnih potreb za razvoj strategije in imeti nekaj orodij, ki vam lahko pomagajo pri tem procesu.
Vedeli boste, kam se obrniti po pomoč, ki jo boste morda potrebovali za izdelavo celovite strategije, preden se usedete na letalo.