Podrobnosti dogodka
Kako v teh negotovih časih bolje izkoristiti potenciale podjetja in poskrbeti za dobrobit kupcev, nam bo razkrila dr. Amadea Dobovišek, direktorica podjetja Publi Una in avtorica odmevne poslovne knjige s svojimi gosti.
Med njimi bo tudi priznani manager Marko Lukič, direktor podjetja Lumar in Albert Kekec, direktor podjetja Dorssen.
Ciljna skupina: vodilni in srednji managerji, izvršni in sektorski direktorji, še posebej prodajni, tržni in kadrovski ter drugi strokovnjaki s področja marketinga in prodaje.
Udeleženci boste lahko pri avtorici brezplačno naročili hiter test, ki vam bo pokazal, kako dobro v podjetju vodite prodajo in kje so smiselne izboljšave. Vabljeni tudi k nakupu knjige!
Spletni seminar bo potekal preko aplikacije MS Teams. Za sodelovanje potrebujete računalnik z internetno povezavo, mikrofonom, brskalnikom Google chrome ALI nameščeno aplikacijo MS Teams.
Navodila ter povezavo za spremljanje in udeležbo na spletnem seminarju boste prejeli dan pred dogodkom na e-naslov, ki ga boste navedli pri prijavi.