• Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Twitter
  • Youtube
  • O ŠGZ
    • O ŠGZ
    • Sedež in kontakti
    • Vodstvo ŠGZ
    • Člani ŠGZ
    • Regijski sveti
    • Letna poročila
    • Za medije
  • Business Podravje
    • Podravje
    • Slovenija
    • Podjetja
    • Poslovne cone
    • Institucije
  • Kontakti
  • Podjetje Leta
  • Inovacije
    +386 2 22 08 700 info@stajerskagz.si
    • 0Shopping Cart
    Štajerska gospodarska zbornica
    • Novosti
      • Vse objave
        • Izpostavljamo
        • Aktualne aktivnosti
        • Razpisi in naročila
        • Posebno obvestilo
        • Dogodki
        • Gospodarski izzivi
      • Dogodki in vabila
        • ŠGZ
        • Dogodki
        • Gospodarstvo v regiji
    • Storitve
      • Svetovanje in informacije
        • Brezplačno poslovno svetovanje – Infopika
        • SPOT točka Maribor
        • Javne listine
        • Enter Štajerska
      • Podpora
        • Mednarodno poslovanje
        • Projektna pisarna
        • Izobraževanje
        • Najem poslovnih prostorov
      • Promocija in mreženje
        • Oglaševanje in promocija
        • Publikacije
        • Mreženje
        • Regijski sveti
      • Aktualne aktivnosti
        • Podravsko Podjetje Leta
        • Inovacije Podravske Regije
        • ŠGF | Štajerski gospodarski forum
    • Izobraževanja in dogodki
    • Projekti
    • Za člane
    • Menu Menu
    Ta dogodek je že potekel

    Še niste član ŠGZ?

    Izkoristite vse prednosti, popuste in ugodnosti članstva!

    Preverite ugodnosti

    “Kako lahko izboljšamo timsko delo zaposlenih?” – regijski posvet

    Predavatelj
    Matej Lunežnik
    Začetek
    30. 9. 2022 10:00
    Zaključek
    30. 9. 2022 14:00
    Naslov
    Štajerska gospodarska zbornica, Ulica talcev 24, 2000 Maribor (Konferenčna dvorana)   Ogled zemljevida
    Telefon
    068 178 802
    E-naslov
    lidija.majcen@stajerskagz.si
    Spletna stran:
    http://www.stajerskagz.si

    BREZPLAČNO

    Današnji poslovni svet je v procesu globalizacije, pehanjem za dobičkom in pohlepu po denarju postal pravi sovražnik dobrih medosebnih odnosov in vrednot, ki oblikujejo zdravo poslovno okolje.
    V veliki meri je pozabil na človeka. Edina vrednota je postal dobiček in edina vrednost denar. Ljudje postajamo vedno bolj predmeti, ekonomija pa naša religija. Posamezniku in družbi je vedno bolj odvzeta vsakršna kvalitativna
    vrednost. Posameznik kot individuum se vedno bolj izgublja, čeprav se individualizem kot vrednota vedno bolj spodbuja!

    Vendar pa je potrebno na organizacijo gledati kot na živ organizem, skupek individuumov, ki morajo tvoriti skupino. Njeno čustveno in socialno delovanje je podobno človekovemu. Organizacije lahko
    zato izboljšajo ali poslabšajo čustveno in socialno kompetentnost svojih zaposlenih in na ta način vplivajo na poslovne rezultate.

    Vljudno vabljeni.

     

    Posvet izvajamo v okviru projekta »Razvoj celovitega poslovnega modela za delodajalce za aktivno in zdravo staranje zaposlenih (POLET)«, ki ga sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega socialnega sklada.

    Na zalogi

    Preberite podroben opis
    • Opis

    Podrobnosti dogodka

    Posvet je namenjen delodajalcem, managerjem, kadrovskim delavcem, predstavnikom strokovne javnosti, pa tudi vsem ostalim zaposlenim, ki jih tematika  zanima in so tako ali drugače dejavni na tem področju.


    Namen posveta
    Na zanimiv in praktičen način bomo tudi skozi igro in praktične aktivnosti udeležencem pokazali, kako pomembni so medsebojni odnosi za dobro počutje in učinkovitost na delovnem mestu.
    Zaposleni se morajo zavedati, da morajo imeti na delovnem mestu ne samo strokovno odgovornost temveč tudi osebnostno odgovornost! Kaj pa sploh je osebnostna odgovornost pa bomo seveda več povedali na delavnici. Zaposleni bodo skozi posredovanje informacij in aktivnosti dobili znanja, kako pozitivni in kakovostni medosebni odnosi dejansko zvišujejo učinkovitost posameznikov ter posledično seveda celega delovnega tima. Ugotovili bodo, da niso le sistem individualistov, kjer morajo za delovanje organizacije izpolnjevati svoje delovne naloge, temveč so del sistema, kjer s svojo naravnanostjo ter povezanostjo kreirajo uspešnost celotne ustanove!
    Namen delavnice je tudi, da bodo po udeležbi zaposleni boljše sodelovali med seboj ter se znali bolje dogovarjati in učinkovito komunicirati.

    Vsebina posveta

    Teoretični del:
     Kako potekajo medosebni odnosi (praktični primer skozi igro)
     Kako postaviti meje med strokovnim in zasebnim odnosom
     Kako pomembna je hierarhija in učinkovita razdelitev nalog
     Zakaj obrekovanje ne zvišuje učinkovitosti
     Kako medosebni odnosi prispevajo h končni uspešnosti ustanove
     Kako s pomočjo zadnjih dokazov s področja narave in biologije celice prikazati pomembnost sodelovanja
     Kako pomembni so skupni cilji
     O odnosu med specialisti in individualisti
     Kaj pomeni osebnostna odgovornost in kakšna je njena povezava s poklicno odgovornostjo
     Kako pomembna je komunikacija in kakšne vrste komunikacije poznamo
     Kakšne so praktične vaje kanalov komunikacije in zakaj se včasih »ne slišimo«
     Kako pomembna je neverbalna komunikacija in kako jo lahko preberemo
     Kako se izogniti konfliktom in predvsem kako jih učinkovito rešiti
     Kako s pomočjo zadnjih dokazov s področja narave prikazati pomembnost sodelovanja

    Praktična vsebina:
     Igre: pastir in ovce; sladko kislo; igra presenečenja; igra vlog.

    Izvajalec posveta: 

    Matej Lunežnik  že vrsto let deluje na področju psihologije dela in športa. S svojimi metodami je pomagal že številnim športnikom, klubom in podjetjem, do boljših športnih in poslovnih rezultatov. Dolga leta je delal kot trener alpskega smučanja in se udeleževal tekmovanj za svetovni pokal, olimpijade, svetovnih prvenstev in univerzijad. Je član Strokovnega sveta športnih psihologov Slovenije. Zadnja leta veliko dela s podjetji v smeri izboljšanja klime zaposlenih, priprave programov za zmanjšanje psihosocialnih tveganj, priprave programov za izboljšanje delovanja in zdravja zaposlenih v podjetjih ter zmanjševanja bolniških odsotnosti. Na Univerzi Galway na Irskem je pridobil diplomo svetovalca EAP (Employee Assistance Porgramme), kjer se je izuril v svetovalca za hitro pomoč in svetovanje zaposlenim v primeru težav na službenem področju, v zasebnem življenju, v primeru kriznih dogodkov (smrt bližnjih, bolezni, ločitve,…), psihičnih problemov ali problemov z zdravjem (bolečine v hrbtu, mišično kostna obolenja).

    V času posveta bo na razpolago tudi promocijski material oblikovan v času projekta.

    Posvet izvajamo v okviru projekta »Razvoj celovitega poslovnega modela za delodajalce za aktivno in zdravo staranje zaposlenih (POLET)«, ki ga sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega socialnega sklada.

     

    + Ical Uvoz
    + Google koledar

    Status

    Ta dogodek je že potekel

    29 Zasedenih mest

    Moj ŠGZ

    • Moj račun
    • Za člane
    • Politika zasebnosti in varstvo podatkov
    • Splošni pogoji poslovanja

    NOVOSTI

    • Vse novice
    • Publikacije
    • Dogodki

    O ŠGZ

    • O ŠGZ
    • O regiji
    • Naši člani o nas
    • Za člane

    KONTAKT

    Štajerska gospodarska zbornica

    Ulica talcev 24, 2000 Maribor

    T: 02/220 87 00

    F: 02/220 87 11

    E: info@stajerskagz.si

    S: www.stajerskagz.si

    © Copyright Štajerska Gospodarska Zbornica | O avtorjih
    • Piškotki
    • Politika zasebnosti in varstvo podatkov
    • Powered by RES REI
    Scroll to top