Brezplačna delavnica: Komunikacija s težavnimi sogovorniki v različnih poslovnih situacijah

Začetek

Zaključek

Kraj

Štajerska gospodarska zbornica, Ulica talcev 24, 2000 Maribor

Predavatelj

mag. Franka Bertoncelj

Telefon

02 220 87 27

E-naslov

vesna.herzenjak@stajerskagz.si

 

Vsi smo že bili v situaciji, ko nam je sogovornik s svojim nespoštljivim nastopom, neprimernimi komentarji, agresivnostjo, neodgovornostjo ali občutljivostjo pognal kri po žilah. Vsi smo le ljudje, in zdi se, da nekatere osebe znajo pritisniti ravno prave tipke, da nas vržejo iz ravnotežja. Ker v poslovnem okolju kljub vsemu moramo soobstajati z zelo različnimi posamezniki, je dobro biti oborožen z védenjem, kako te osebe obvladovati.

Dogodek bo potekal v prostorih Štajerske gospodarske zbornice, v konferenčni dvorani. Poskrbljeno je za minimalno razdaljo 1,5 m med udeleženci.

Dogodek je sofinanciran s pomočjo Evropskega sklada za regionalni razvoj, Ministrstva za gospodarski razvoj in tehnologijo ter SPIRIT Slovenija, javna agencija.

Cena: Brezplačno
Članska cena: Brezplačno

Obvezno izberite število prijavljenih oseb

Št.oseb

Podrobnosti dogodka

VSEBINA delavnice:

• Vrste težavnih sogovornikov in njihova notranja psihološka logika
• Obvladovanje konfliktnih situacij in prekinitev nezaželenega vedenja sogovornika
• Uspešno zaključevanje pogovorov z zahtevnimi strankami ali poslovnimi partnerji
• Postavljanje meje in ohranjanje psihološke distance ter neprizadetosti
• Vodenje težavnih sodelavcev in ohranjanje sodelovalnega odnosa
• Glavne napake v komunikacije in kako se jim izognemo
• Psihološka orodja, ki so vam lahko v pomoč
• Učinkovite komunikacijske tehnike za agresivne, arogantne, vzvišene, razburjene, nesramne nezadovoljne, najbolj pametne, najpomembnejše, nezaupljive, neodločne, prestrašene, občutljive, jamrave osebe …

Naučili se boste:

• kakšna je notranja psihološka logika težavnih sogovornikov,
• kakšne vrste težavnih sogovornikov ločimo ter kakšna je razlika med težavnim in razburjenim,
• kako ravnati v primeru konfliktov, da prekinemo nezaželeno vedenje na drugi strani,
• kako uspešno zaključiti pogovor z zahtevnimi strankami ali poslovnimi partnerji,
• kako postaviti mejo in ohraniti psihološko distanco ter neprizadetost,
• kako voditi težavne sodelavce in ohraniti sodelovalen odnos,
• kako težavnega sogovornika pripraviti v sodelovanje,
• katere so glavne napake v komunikaciji, ki lahko izničijo naše napore,
• katera psihološka orodja so nam lahko v pomoč,
• katere komunikacijske tehnike uporabimo za agresivne, arogantne, vzvišene, razburjene, nesramne nezadovoljne, najbolj pametne, najpomembnejše, nezaupljive, neodločne, prestrašene, občutljive, jamrave osebe …

Predavateljica: 

mag. Franka Bertoncelj: Magistra psiholoških znanosti z večletnimi izkušnjami na področju organizacijske psihologije kot svetovalka za izbor, razvoj in izobraževanje zaposlenih. Vodi svetovalno – izobraževalne delavnice in treninge na področju vodenja in motiviranja zaposlenih, vodenja problematičnih sodelavcev, profesionalnega poslovnega komuniciranja, komuniciranja s težavnimi sogovorniki, reševanja konfliktov in problemov pri delu, veščin prodaje, upravljanja s časom, grajenja timov,…