Skupaj ustvarjamo poslovne priložnosti v Sloveniji in po svetu ter krepimo podjetništvo in poslovanje skozi povezovanje, podporo, izobraževanja in druge poslovne storitve.
Skupaj ustvarjamo poslovne priložnosti v Sloveniji in po svetu ter krepimo podjetništvo in poslovanje skozi povezovanje, podporo, izobraževanja in druge poslovne storitve.
Vabljeni na odlično 2-dnevno usposabljanje za vse, ki ste aktivno udeleženi v sejemskih aktivnostih ali se za sejemski nastop šele odločate.
14.2.2020 in 21.2.2020 od 9.00 do 13.00
S programom želimo okrepiti temeljne veščine, ki zajemajo:
kvalitetno pripravo na sejemski nastop kot temelj za odlično izvedbo,
učinkovito komuniciranje s strankami na sejmu,
konkretizacijo follow up aktivnosti za realizacijo zastavljenih ciljev na sejmu – posejemski follow up načrt.
Ali veste, da le dobra 1/3 podjetij resnično IZKORISTI sejemski nastop?
Čas je, da to izboljšamo !
VSEBINA: 1. DAN DELAVNICE (14.2.2020)
OSNOVNI KONCEPTI ZA KVALITETNO PRIPRAVO IN ODLIČNO IZVEDBO SEJEMSKEGA NASTOPA
Priprava je skrivnost učinkovitih: na kaj moramo biti pozorni?
Kako vsebinsko in kronološko strukturirati in pripraviti načrt za izvedbo sejemskega nastopa v 12 ključnih točkah à pripravimo SEJEMSKO CHECKLISTO potrebnih aktivnosti (pred sejmom, na sejmu, po sejmu), kot interni standard v vaši komerciali.
Zlata pravila za uspešen nastop na sejmu.
Kako ohraniti stik s stranko, ko se vrnete iz sejma (sidranje)?
MOČ OSEBNE KOMUNIKACIJE IN KLJUČNI DEJAVNIKI USPEŠNEGA NASTOPA EKIPE NA SEJMU
Analiza 6 vprašanj, ki si jih vaše stranke zastavljajo pred začetkom sodelovanja z vašim podjetjem.
Moč osebne komunikacije in 5 stebrov uspeha za učinkovit začetek pogovora z stranko na razstavnem prostoru (model POZOR).
Neverbalna komunikacija: najbolj uporabne skrivnosti neverbalne komunikacije, ki jih lahko uporabite v komunikaciji s strankami na sejmu.
Komunikacijska retorika: besede, stavki in fraze, ki imajo veliko komunikacijsko moč in pozitivno vplivajo na sogovornika à 50 močnih besed v prodaji, ki preverjeno delujejo in »prepovedane besede«, ki se jim je smiselno izogibati na sejmu.
Mini delavnica:
Kako sporočati edinstvenost vašega podjetja in koristi vaših produktov/rešitev, da jih bodo stranke razumele in se odločile za nakup/sodelovanje (»message map« kot orodje za uradno predstavitev ključnih konkurenčnih prednosti)?
3 ključne informacije brez katerih ne spustimo stranke iz razstavnega prostora.
VSEBINA: 2. DAN DELAVNICE (21. februar 2020)
PRIPRAVA POSEJEMSKEGA FOLLOW UP NAČRTA – ACTIVITY MAP
Po podatki dveh najbolj renominarih podjetij za organizacijo sejmov v Evropi (AUMA in ITE Group), se več kot 50% leadov, ki so ustvarjeni na sejmu, ne obdela in so zapravljeni, ker podjetja pogosto nimajo učinkovitega follow up načrta in ker marketing nima pripravljenih kampanj za negovanje prodajnih leadov iz sejma.
Posejemski follow up načrt – activity map vključuje:
Rangiranje leadov na podlagi kakovosti obiska. ü Določanje prioritet glede na rang leada. ü Kako ohraniti stik s potencialnimi strankami, ki so vas obiskali na sejmu, ko se vrnete iz sejma (sidranje in program negovanja leadov)? ü Priprava osnutka “DRIP NURTURING” kampanje.
Kvalifikacija prodajnih priložnosti à ABC matrika priložnosti in izvedba prodajnih aktivnosti glede na ABC.
Kako izbrati zmagovalne priložnosti hitreje, lažje in z večjo verjetnostjo uspeha à 4 ključna vprašanja in »Cheat Sheet/«Švinglc« učinkovite kvalifikacije«.
7 nepogrešljivih stvari/aktivnosti, ki jih je priporočljivo in pametno narediti po sejemskem nastopu.
Akcijski načrt za sejemsko ekipo: ü Definiranje nosilcev, časovnice in potrebnih aktivnosti za dosego zastavljenih prodajnih ciljev sejma. ü Podporni in zaledni sistemi (kaj potrebujemo za uresničitev + način monitoringa). ü Kako ohraniti maksimalno motivacijo in fokus vseh 6 dni sejma?
REZULTAT USPOSABLJANJA:
postaviti interni standard učinkovite priprave na sejemski nastop.
pripraviti osnutek »drip nurturing kampanje« v okviru posejemskega follow up načrta.
povečati zavedanje, da so zaposleni v času sejma skupaj zavezani k edinemu cilju – pridobivanju novih strank in najboljši predstavitvi svojega podjetja!
izboljšati komunikacijske veščine in tehnike, ki povečujejo učinkovitost komunikacije s strankami na sejmu.
izboljšati argumentacijo koristi sodelovanja oz. nakupa vaših produktov.
Vrhunska sejemska ekipa je lahko ključna konkurenčna prednost vašega sejemskega nastopa – izkoristite jo!
Za vas bomo pripravili:
delovne materiale in gradiva za vsakega udeleženca,
motivacijski kontakti s trenerjem preko e-maila in s telefonskim pogovorom,
pomoč pri finalizaciji vaše SEJEMSKE CHECKLISTE za učinkovito pripravo in izvedbo sejemskega nastopa.
praktični vodič ABECEDA fenomenalnega sejemska nastopa – od temeljite priprave do uspešne izvedbe sejemskega nastopa.
Oba dneva usposabljanja bosta izpeljali v obliki moderirane diskusije, kjer boste vsi udeleženci aktivno sodelovali. Vključili bomo tudi izmenjavo izkušenj in prenos dobrih praks med udeleženci.
IZVAJALEC:
mag. Bojam Krajnc, LOPIS: Bojan Krajnc ima več kot 20 let izkušenj v prodaji in marketingu in preko 12 let vodstvenih izkušenj na področju vodenja prodajnih ekip. Aktivno sodeluje v različnih projektih s področij prodaje, strateškega načrtovanja, vodenja in mentoriranja/coachinga. V času aktivnega vodenja v uspešnih slovenskih podjetjih mu je uspelo z ekipnim delom pridobiti prestižna mednarodna priznanja tujih partnerjev za posebne dosežke srednje velikih in malih podjetij ter nominacijo na svetovni ravni za regijskega partnerja leta na področju poslovnih rešitev.
Več informacij o brezplačni delavnici: Vesna Herženjak, tel. 02 220 87 27, e-naslov: vesna.herzenjak@stajerskagz.si
Vljudno vabljeni!
Projekt je sofinanciran s pomočjo Evropskega sklada za regionalni razvoj, Ministrstva za gospodarski razvoj in tehnologijo ter SPIRIT Slovenija, javna agencija.