Podrobnosti dogodka
ZAKAJ VAŠE PODJETJE NA VIRTUALNEM SEJMU NE SME MANJKATI?
S sodelovanjem na sejmu boste prispevali k lažjemu vključevanju mladih v izobraževanje in:
- Povečali prepoznavnost, ugled ter svojo bazo potencialnih dijakov/študentov. S spletno prepoznavnostjo boste ustvarili sloves aktivne izobraževalne institucije in omogočili mladim, da vas spoznajo ter se seznanijo z možnostmi nadaljnjega izobraževanja pri vas.
- Pritegnili mlade z izobraževalnimi programi, ki jih ponujate. S predstavitvijo izobraževalnih programov, ravnjo pridobljene izobrazbe in razvitih kompetenc za delo ter z informacijami kje nadaljevati izobraževanje in iskati zaposlitev, boste mlade opolnomočili za samozavestnejši nastop na nadaljnji izobraževalni in karierni poti, ki bo v skladu z njihovimi željami ter potrebami gospodarstva.
- Prepričali mlade z različnimi obšolskimi in študijskimi dejavnostmi, projekti in zanimivostmi. Izkoristite priložnost za predstavitve drugih nacionalnih in mednarodnih projektov, mednarodnih praks dijakov/študentov, strokovnih ekskurzij, praktičnih usposabljanj in sodelovanj z gospodarstvom, uspehov in izkušenj učiteljev/predavateljev/mladih raziskovalcev/tutorjev, Kluba Alumnov ipd.
S sodelovanjem boste zagotavljali informacije, ki jih mladi potrebujejo za nadaljnji izobraževalni in karierni razvoj. Med mladimi boste promovirali razvoj potrebnih kompetenc za prehod v inovativno, zeleno in digitalno družbo ter njihovo vključenost v svet dela in družbo nasploh.
CILJNA SKUPINA, KI JO BOSTE SPOZNALI:
- učenci 8. in 9. razredov osnovnih šol s strokovnimi službami šol in – njihovimi starši/skrbniki (prvi teden sejma);
- dijaki zaključnih letnikov s strokovnimi službami šol in njihovimi starši/skrbniki (drugi teden sejma);
- karierno usmerjeni mladi iskalci zaposlitve, ki iščejo priložnosti za razvoj nadaljnje karierne poti.
Obisk osnovnošolcev in srednješolcev bo virtualno organiziran s strani osnovnih ter srednjih šol.
KAJ VAM PONUJA VIRTUALNI SEJEM?
- Sodelovanje na osnovnošolskem ali srednješolskem tednu oz. na obeh tednih sejma.
- Predstavitev kot razstavljavca in komunikacijo z obiskovalci praktično na enak način, kot bi to storili na klasičnem sejmu.
- Možnost deljenja svoje razstavne enote na svojih socialnih ter drugih omrežjih, pri čemer bo ogled možen za vse brez predhodne registracije.
- Prepoznavnost in dostopnost vaše razstavne enote na platformi še naslednjih 10 mesecev po dogodku.
Skupaj z vami bo dogodek privlačen za mlade, saj pričakujemo okoli 30.000 obiskovalcev in do 200 razstavljavcev tj. predstavnikov slovenskih podjetij, izobraževalnih institucij in drugih organizacij!
KAKO LAHKO SODELUJETE?
V primeru vašega interesa za predstavitev na sejmu vam zunanji izvajalec Factumevent ponuja tri pakete, ki vam jih v vednost pošiljamo v ločenem dokumentu “Paketna ponudba zunanjega izvajalca”.
a) OSNOVNI PAKET – 149 EUR + DDV
b) PLUS PAKET – 229 EUR + DDV
c) PREMIUM PAKET – 289 EUR + DDV
Vašo povratno informacijo o interesu sodelovanja na dogodku sporočite na naslov prijava@karierni-sejem.si. Na isti naslov se lahko obrnete tudi za kakršnekoli dodatne informacije oz. pojasnila.
Ko bo zunanji izvajalec Factumevent z vaše strani prejel interes, vam bo posredovanapovezava za prijavo s preostalo dokumentacijo/navodili za sodelovanje na dogodku.
Vljudno vabljeni !