Ne, »sendvič generacija« ni generacija, ki mimogrede poje kak sendvič! Gre za generacijo zaposlenih v starosti nad 55 let, ujetih med starševstvo otrok ter vnukov in skrbjo za svoje vse bolj ostarele starše. Gre za generacijo, ki je polno zaposlena, njena delovna doba se podaljšuje, mnogim že pojenjuje energija, lotevajo se jih razne bolezni, zahteve na delovnem mestu so vse večje, digitalizacija neumorno prinaša spremembe, ki jim brez dodatnega izobraževanja in usposabljanja težje sledijo kot generacija digitalnih domorodcev. Starejše zaposlene ženske so tipične predstavnice »sendvič generacije«. Zadnje raziskave kažejo, da nosijo ženske večje breme epidemije covida-19 kot moški, prevzemajo več opravil v gospodinjstvu, pri šolanju otrok od doma, skrbi za starše. Starejši zaposleni so rizična skupina za okužbe, težje prenašajo bolezen. Ali z vladnimi ukrepi in v podjetjih pomislijo na to skupino zaposlenih starejših? Kaj lahko naredijo v podjetjih?
Gostje oddaje:
- Marko Podgornik, direktor Mikro+Polo d.o.o.
- Tatjana Vogrinec Burgar, direktorica področja skupnih strokovnih služb Elektro Maribor d.d.
- Julija Peklar, IRI Ljubljana
Kliknite tukaj za ogled oddaje!