Vsebina:
– Cold Calling (hladno klicanje)
– CRM/Sales ROI
– Lead nurturing/management
– Lead funnel
– Pipeline management (prodajni lijak)
Ciljna skupina slušateljev:
– Vsi, ki so direktno povezani s prodajo in svojimi strankami/trgom
– B2B tehnološko storitvena podjetja
– Srednje velika, mala in mikro podjetja
– Direktorji, vodje prodaj in prodajalci
Delavnico bo vodil:
Dragan Stjepanović (iDS Informatizacija poslovnih procesov, Dragan Stjepanović s.p.), predavatelj z več kot 15 letnimi izkušnjami v proaktivni prodaji rešitev. Deluje na področju izboljšanja prodajne učinkovitosti v praksi, sodeluje z vodstvi malih in srednje velikih tehnoloških podjetij ter s prodajnimi ekipami;
Delavnica je za člane ŠGZ brezplačna, kotizacija za nečlane znaša 70€+DDV in se nakaže najkasneje 1 dan pred pričetkom seminarja na poslovni račun pri Probanki d.d., št.: SI56 2510 0972 1667 145, sklic – matična št. podjetja (ob prihodu predložite potrdilo o plačilu).
Vljudno vabljeni!
– VABILO