Ogled mini webinarja “Prodaja v turbulentnih časih”

Mini webinar »Prodaja v turbulentnih časih« je namenjen vsem tistim vodjem, skrbnikom strank, zastopnikom, agentom,  svetovalcem in vsem ostalim sodelavcem, ki ste neposredno ali posredno povezani s strankami in izvajanjem prodajnih aktivnosti.

V njem boste namesto »praznih nasvetov« našli predvsem razmišljanje in pogled na prodajo in prodajne izzive, izvajalec Bojan Krajnc pa se bo dotaknil naslednjih zanimivih tem:

  • Kaj je danes osnovna dilema v prodaji?
  • Kaj je dobro, da veste že danes, če želite vedeti, kaj se bo dogajalo z vašo prodajo v naslednjih 6 mesecih?
  • Je danes primeren čas, da pogledate nazaj – v vašo prodajno zgodovino in kaj vas lahko nauči Paretov princip koncentracije?
  • Katere stranke je smiselno »targetirati«?
  • Kaj je lahko vaš plan B, tudi ko so stranke nakupno pasivne (niso v nakupnem procesu)?
  • Ali je lahko ROR > ROI?
  • Je čas klasične »F2F« prodaje res mimo?
  • Kdo vam lahko postavi največje omejitve in za kaj ste resnično odgovorni?
  • Kateri je trenutno najbolj provokativni paradoks v prodaji?

 


Povezava do webinarja se nahaja na naslednji povezavi:  https://www.youtube.com/watch?v=t-yPBm8eq2c

 

Webinar si lahko ogledate na računalniku, telefonu ali katerikoli drugi mobilni napravi.