Mini webinar »Prodaja v turbulentnih časih« je namenjen vsem tistim vodjem, skrbnikom strank, zastopnikom, agentom, svetovalcem in vsem ostalim sodelavcem, ki ste neposredno ali posredno povezani s strankami in izvajanjem prodajnih aktivnosti.
V njem boste namesto »praznih nasvetov« našli predvsem razmišljanje in pogled na prodajo in prodajne izzive, izvajalec Bojan Krajnc pa se bo dotaknil naslednjih zanimivih tem:
- Kaj je danes osnovna dilema v prodaji?
- Kaj je dobro, da veste že danes, če želite vedeti, kaj se bo dogajalo z vašo prodajo v naslednjih 6 mesecih?
- Je danes primeren čas, da pogledate nazaj – v vašo prodajno zgodovino in kaj vas lahko nauči Paretov princip koncentracije?
- Katere stranke je smiselno »targetirati«?
- Kaj je lahko vaš plan B, tudi ko so stranke nakupno pasivne (niso v nakupnem procesu)?
- Ali je lahko ROR > ROI?
- Je čas klasične »F2F« prodaje res mimo?
- Kdo vam lahko postavi največje omejitve in za kaj ste resnično odgovorni?
- Kateri je trenutno najbolj provokativni paradoks v prodaji?
Povezava do webinarja se nahaja na naslednji povezavi: https://www.youtube.com/watch?v=t-yPBm8eq2c
Webinar si lahko ogledate na računalniku, telefonu ali katerikoli drugi mobilni napravi.