Vsebina:
– kako je šel »mimovrste=)« od nič do gazele?
– kako začeti s spletno prodajo
– kako na poslovanje vplivajo zakoni in inšpektorji?
– kako komunicirati s kupci? (kaj jim je pomembno?)
– ali obstaja boljši način promocije, kot TV oglas?
– vprašanja udeležencev
Seminar je namenjen: direktorjem; vodjem prodaje; spletnim urednikom; vodjem marketinga; programerjem; IT menedžerjem in ostalim, ki jih tema zanima.
Seminar bo vodi: Jugoslav Petković, solastnik in direktor podjetja mimovrste=) d.o.o. Podjetje si je med prvimi pridobilo certifikat Družini prijazno podjetje, je finalist izbora Zlata nit za najboljšega delodajalca ter prejemnik več nagrad Netko za najboljšo spletno stran. Za uspešno in hitro rast je bilo leta 2008 nagrajeno s priznanjem bronasta slovenska Gazela. Jugoslav se je od leta 1996 v različnih obdobjih ukvarjal z oblikovanjem, programiranjem, internetnim novinarstvom ter vodenjem projektov. V zadnjih letih sodobne spletne trende uvaja tako v projekte kot v vodenje podjetja.
Kotizacija: za člane ŠGZ znaša 75,00 EUR +DDV; za nečlane znaša kotizacija 150,00 EUR + DDV.
Vljudno vabljeni.