Na seminarju »Spletni marketing za B2C« bomo pogledali v drobovje spletnega trženja in spoznali kako izbrati primerne komunikacijske kanale za trženje, kako pozicionirati svojo blagovno znamko na spletu ter kako učinkovito meriti rezultate in učinke spletnega trženja. Ogledali si bomo tudi primere dobrih praks s področja spletnega oglaševanja, email marketinga, social media marketinga, iskalnega marketinga in optimizacije spletnih strani.
Program:
1) Blagovna znamka na internetu
2) Spletna stran in njena učinkovitost
3) Iskalni marketing – optimizacija spletnih strani in zakup ključnih besed
4) Spletno oglaševanje
5) Social media marketing
6) Email marketing
7) Integriran trženjski nastop na spletu
8) Spletna analitika ter merjenje učinkovitosti spletnega trženja
9) Študije primerov
Za člane ŠGZ s poravnano članarino je udeležba brezplačna; za nečlane znaša kotizacija 50,00 EUR + 20% DDV.
Vljudno vabljeni.