Webinar: 13 ključnih marketinških priložnosti za podjetja ob ponovnem zagonu gospodarstva, 24.4.2020

Priložnosti s področja marketinga, strateškega komuniciranja in prodaje, s katerimi si lahko slovenska podjetja pomagajo ob ponovnem zagonu gospodarstva.

Situacija, v kateri smo se znašli v zadnjem mesecu, bo hitreje kot kadarkoli prej spremenila ustaljene navade in pričakovanja kupcev. Podjetja, ki bodo to pravočasno prepoznala in se ustrezno prilagodila na prihajajočo realnost, bodo ne le preživela, ampak v času, ki prihaja, celo prosperirala.

Vabimo vas, da se udeležite webinarja, na katerem bosta strokovnjaka iz agencije za strateški in vsebinski marketing PM, poslovni mediji opozorila na ključne pasti in priložnosti obdobja, ki bo sledilo s ponovnim zagonom gospodarstva. Močno spremenjeno vedenje kupcev v prihajajočih mesecih zahteva drugačen pristop od ustaljenega in zato prilagojene načine komuniciranja in prodaje. Predstavila bosta nabor ključnih komunikacijskih in marketinško-prodajnih področij ter predloge ukrepov, s katerimi bodo podjetja in organizacije ustrezno pripravljeni in opremljeni za obdobje, ki se začenja s ponovnim zagonom gospodarstva.

Webinar bo v petek, 24. aprila 2020 od 10.00 do 10.45 ure.

Predavatelja:

Igor Savič, lastnik in direktor agencije PM, poslovni mediji, je začetnik in eden ključnih razvijalcev ideje vsebinskega marketinga v Sloveniji. Svoje dolgoletne komunikatorske izkušnje, ki segajo od novinarskih in uredniških projektov, prek zahtevnih izzivov na področju odnosov z javnostmi ter kriznega in strateškega komuniciranja, do kreativnih in inovativnih marketinških akcij in projektov, uspešno povezuje v uporabne in učinkovite komunikacijske rešitve. Vse te izkušnje izjemnega strokovnjaka za vsebino so kar klicale po ustanovitvi lastne vendar zelo posebne komunikacijske agencije, agencije PM, poslovni mediji, in nekaj let kasneje po ustanovitvi mednarodne komunikacijske konference POMP Forum.

 

mag. Mitja Jereb je direktor naročnikov in strateško svetovalnega oddelka v agenciji PM, poslovni mediji. Ima 20 let izkušenj s področja marketinga, tako na strani agencij, medijev, kot naročnikov. Ves čas je usmerjen v digitalni marketing in učinkovito digitalno transformacijo komunikacije, produktov in poslovnih modelov. Med drugim je bil direktor marketinga na najdi.si in TSmedia ter strateški direktor v agenciji Renderspace. Je eden soustanoviteljev IAB Slovenija in prve konference o digitalnih komunikacijah v Sloveniji Diggit.