Novosti in obvestila

Datum

15. Nov 2011

Kategorije

Deli z drugimi

Delavnica: Obvladujmo situacije – Poslovna olika in poslovni bonton

VSEBINA:

1. sklop: Sestanki – suvereno obvladanje bontona (cca. 1 šolska ura)

  • Kakšen je primerno urejen prostor za poslovne sestanke, srečanja, podpise pogodb, …
  • Čas v poslovnem svetu je dragocen; kakšne zamude so še sprejemljive, kaj storiti, če vi ali poslovni partner zamudite
  • Rokovanje: kako (in kdaj) nas predstavljajo drugi in kako se predstavljamo sami
  • Pozdravljanje; pravica ali dolžnost
  • Kakšen je pravilen sedežni red in kako upoštevati prednostni vrstni red
  • Kako narediti pozitiven vtis ob izročanju poslovnih vizitk
  • Olikan poslovni sestanek (razgovor, predstavitev sodelavcev, kako pravočasno zaključiti, kdo lahko vstopa v prostor, ko sestanek že poteka, …).
  • Uporaba stacionarnih in prenosnih telefonov med sestanki.

2. sklop: Obdarovanje, poslovno družabno življenje in poslovna kosila (cca. 1 šolska ura)

  • Poslovno obdarovanje, ob kakšnih priložnostih lahko izročimo darilo, kakšna naj bo vrednost
  • Kakšno darilo je lahko dojeto kot podkupnina, katera so primerna darila
  • Pisno komuniciranje; kako napisati pismo, čestitko, znamo pravilno prebrati vabilo
  • Poslovna družabnost; družabne prireditve, poslovna kosila, večerje, zajtrki in bonton pri tem.

3. sklop: POSLOVNI BONTON tudi v mednarodnem okolju

  • Razlike in podobnosti pri pravilih bontona
  • Kako nastopiti – kako se pravilno predstaviti in kako koga seznaniti,
  • Kako uspešno obvladati poslovno komunikacijo na državni ali mednarodni ravni bodisi verbalno ali neverbalno,
  • Kako določati spoštovanje hierarhičnega reda v poslovnem svetu,
  • Kako določiti pravila, ki veljajo pri poslovnih obedih, določiti sedežni red bodisi v času obeda ali za pogajalsko mizo

SEMINAR JE NAMENJEN: vsem, ki ste v podjetjih odgovorni za marketniške aktivnosti, za predstavitev podjetja, za organizacijo dogodkov, tisti, ki komunicirate z javnostmi, ki organizirate in se udeležujete pomembnih sestankov, sprejemov, prireditev, ….. tistim, ki se zavedate, kako pomembno je pokazati svojo odličnost in sposobnost biti pripravljen na izzive sodobnega poslovnega sveta.

Z VAMI BODO:
Mag. Natalija Postružnik,  direktorica Službe za odnose z  javnostmi v Zavarovalnici Maribor. Je avtorica vrste člankov s področja menedžmenta (tudi komunikacijskega), s katerega področja predava tako v Sloveniji kot v tujini. Je urednica več zbornikov ter glavna in odgovorna urednica revije PiarNaKvadrat –Logaritmi odnosov z javnostmi.
Simona Lobnik Ambrožič,  direktorica in družbenica podjetja Asterija PS in predsednica društva za vzpodbujanje mreženja SIN. Družboslovka, s 15-letnimi izkušnjami v tiskanih in elektronskih medijih, z več kot 80 izpeljanimi dogodki in projekti. Ter večletnimi izkušnjami pri svetovanju in osebnih treningih.
Petra Maučič Ribič,  direktorica in družbenica podjetja Asterija PS d.o.o., univerzitetna diplomirana pravnica, že več kot deset let izvaja pravne posle za številne gospodarske subjekte in fizične osebe, podjetjem in ustanovam predava in svetuje predvsem iz področij kadrovskega managementa in pravnih pogledov obravnavane tematike.

PRIJAVE IN KOTIZACIJA: Prijave sprejemamo preko e-prijavnice (spodaj) ali s prijavnico v tem VABILU po faxu na št. 02/220 87 11.

Za člane ŠGZ znaša kotizacija samo 60,00 EUR (+20%DDV),  za nečlane 90,00 EUR (+20%DDV). Vsakemu nadaljnjemu udeležencu iz istega podjetja priznamo 30% popust! Prosimo, da kotizacijo nakažete najkasneje 1 dan pred pričetkom na poslovni račun pri Probanki d.d., št.: SI56 2510 0972 1667 145, sklic – matična št. podjetja, in da ob prihodu predložite potrdilo o plačilu. Morebitna odjava nam mora biti podana pisno najkasneje do 14.11.2011. Pri neudeležbi brez pisne odjave kotizacije ne vračamo.

Vljudno vabljeni!

Prijava na Enovice in spletni
časopis “GOSPODARSKI IZZIVI”

Prejemajte poslovne novice, strokovne nasvete in vabila na dogodke v naših elektronskih novicah. V novem spletnem časopisu spoznavajte  dobre  podjetniške  prakse, podjetja,  uspešne podjetnice in podjetnike.

Več novic