Delavnica je izvrstna priložnost za:
Kratek opis programa:
Pomembno je, da se zavedamo razlik in stičnih točk nemškega trga, da lahko določimo strategijo »osvajanja« kupca ali poslovnega partnerja. Kakšen vpliv je imela oz. ima globalizacija na nemško in tudi slovensko poslovno kulturo? Kaj se je v Nemčiji po obdobju gospodarske krize spremenilo?
Če vzpostavite poslovni kontakt na pravilnem mestu in na pravilen način bo vaša poslovna ideja že od samega začetka bolj tehtna in prepričljiva. S pravilno prezentacijo lahko prebudite zanimanje in vtis o prednosti ali celo nenadomestljivosti. Z dobrim managementom posameznih faz uveljavljanja na trgu boste veliko lažje izgradili stalen, pozitiven učinek in najpomembnejše » ZAUPANJE«.
Interaktivno boste prišli do spoznanj:
- Kako dogovoriti solidna srečanja
- Kako v Nemčiji učinkovito prezentirati poslovne ideje
- Katere metode vodenja poslovnih procesov se v Nemčiji dokazano uveljavljajo
- Poglobili se boste v najbolj priljubljene metode:managementa akvizicije, menagementa povpraševanja, managementa ponudbe, po-ponudbenega mangementa in po-prodajnega managementa
V tretjem delu seminarja boste na konkretnih in realnih primerih primerjali in analizirali reakcije, znanih nemških firm, na različne poslovne situacije iz dolgoletne prakse predavateljice.
Prijavite se s priloženo prijavnico.