Pošta Slovenije je na letošnji konferenci Dnevi slovenske informatike 2025, ki poteka 15. in 16. aprila v Portorožu, prejela priznanje DigiNagrada 2025 za uspešno digitalno preobrazbo kontaktnega centra za pomoč uporabnikom.
Strokovna žirija je izpostavila inovativno komunikacijsko platformo, ki temelji na umetni inteligenci in vključuje interaktivno asistentko Pio. Ta uporabnikom 24/7 nudi podporo pri sledenju pošiljk, informacijah o storitvah in drugih pogosto zastavljenih vprašanjih. Pia samostojno odgovori na več kot polovico vseh klicev, pri čemer kar 60 % primerov reši brez pomoči agentov. Uvedba platforme je občutno skrajšala tudi odzivne čase na elektronsko pošto.
Z novo rešitvijo je Pošta Slovenije izboljšala uporabniško izkušnjo, povečala učinkovitost delovanja kontaktnega centra in postavila nove standarde na področju digitalizacije v javnem sektorju. Povezava z zalednimi sistemi omogoča hitre, točne in ažurne informacije, kar so prepoznali tudi organizatorji konference in podjetju podelili prestižno nagrado.