Strankam prijazen servis strank – Šola marketinške prakse

Strankam prijazen servis strank - Šola marketinške prakse

Posel vedno sklenemo s človekom. V očeh stranke vi predstavljate podjetje. Od tega, kako ravnate s stranko, je odvisen ugled in prihodnost vašega podjetja.

Začetek: 01. 06. 2017 9:00, zaključe: 01. 06. 2017 13:00

Cena: 45,00 € za člane ŠGZ69,00 € za nečlane (brez DDV)

 

Vsaka reklamacija je podarjena priložnost, da se izboljšate!

Dajte stranki občutek, da jo poslušate, razumete in boste brez dvoma rešili njeno težavo.

  • Kaj je dober servis strank: odnos do strank, osnovne naloge
  • Reševanje problemov in problematičnih strank, reklamacije, opomini
  • Kako obdržati stranke, ki želijo drugam
  • Kako info klice preusmeriti v prodajo
  • Ovrednotenje in analiziranje dohodnega klica (praktičen del)

Vsak udeleženec prejme Verusov certifikat za opravljeno praktično usposabljanje in 1 uro brezplačnega tržnega svetovanja ob kavi, kjer vam bomo lahko še bolj prisluhnili in pomagali.

p.s. Servis strank in telemarketing sta dokazano najdonosnejša komunikacijska kanala! Ali lahko to trdite tudi za vaše podjetje?Ali znate stranko prepričati po telefonu v 3 minutah?

Marko Nemšak

Vodja marketinga in prodaje
Bodimo povezani

Prijava na e-novice

Prejemajte novosti, poslovne novice, strokovne nasvete in vabila na dogodke!