Vsebina seminarja:
Kaj so družbena omrežja?
Kaj je engagement marketing?
Kako tržiti preko Facebooka, Twitterja, YouTuba in drugih socialnih omrežij?
Kako postaviti strategijo trženja preko družbenih omrežij?
Kako spremljati rezultate in meriti učinke našega dela?
Seminar bosta izvajala Andraž Štalec in Lea Avsec iz podjetja Red Orbit.
Andraž Štalec se že več kot 7 let ukvarja z raziskavami in razvojem storitev na področju iskalnega marketinga. Je direktor vodilnega slovenskega ponudnika iskalnega marketinga in optimizacije spletnih strani ter urednik največjega slovenskega portala za optimizacijo spletnih strani www.optimizacija.eu.
Lea Avsec je strokovnjakinja za strateški marketing. Zadnja leta je delovala kot marketinga svetovalka pri različnih podjetjih; raziskovalno jo zanimajo novi marketinški koncepti in raziskuje vključevanje podjetij v socialna omrežja.
Kotizacija: za člane ŠGZ je seminar brezplačen; za druge: 120,00 EUR + 20% DDV.
Vljudno vabljeni.